Till senaste kommentaren

Om jag saknar bank-ID, hur gör jag?

Hej!
Jag skulle precis beställa en bärbar dator hos er och valde 14 dagars faktura då det inte stod något om att man behövde BankID, men jag saknar bank-ID.
Sedan dyker det upp ett meddelande från Walley att de vill att jag skall bekräfta ordern med BankID...

Går det att byta betalsätt, eller är det enklare att avbryta köpet och beställa igen med annat betalalternativ?

Mvh
Siv
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Siv,

    Tack för din fråga.

    Vi får hänvisa dig att ta kontakt med Walley, som sköter dessa frågor.
    Utan Bank-ID kan du eventuellt inte välja faktura- eller delbetalningsalternativ, eftersom dessa kräver säker identifiering. Du kan behöva välja en annan betalningsmetod, som direktbetalning med kort eller Swish. 🙂

    Kontakta Walley  för frågor om fakturor, delbetalningar, inbetalningar, kvitto med mera

    Tele: 010 - 161 01 00
    Mail: hello@walley.se

    Felix Gruppchef
    (Uppdaterad )
  • Kontaktade Walley och problemet är nu löst.
    Tack för hjälpen!!
  • Underbart! 😀

    Önskar dig en skön eftermiddag!
    Felix Gruppchef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.