Om jag saknar bank-ID, hur gör jag?
Hej!
Jag skulle precis beställa en bärbar dator hos er och valde 14 dagars faktura då det inte stod något om att man behövde BankID, men jag saknar bank-ID.
Sedan dyker det upp ett meddelande från Walley att de vill att jag skall bekräfta ordern med BankID...
Går det att byta betalsätt, eller är det enklare att avbryta köpet och beställa igen med annat betalalternativ?
Mvh
Siv
Jag skulle precis beställa en bärbar dator hos er och valde 14 dagars faktura då det inte stod något om att man behövde BankID, men jag saknar bank-ID.
Sedan dyker det upp ett meddelande från Walley att de vill att jag skall bekräfta ordern med BankID...
Går det att byta betalsätt, eller är det enklare att avbryta köpet och beställa igen med annat betalalternativ?
Mvh
Siv
Följ inlägget
0
följare
Tack för din fråga.
Vi får hänvisa dig att ta kontakt med Walley, som sköter dessa frågor.
Utan Bank-ID kan du eventuellt inte välja faktura- eller delbetalningsalternativ, eftersom dessa kräver säker identifiering. Du kan behöva välja en annan betalningsmetod, som direktbetalning med kort eller Swish. 🙂
Kontakta Walley för frågor om fakturor, delbetalningar, inbetalningar, kvitto med mera
Tele: 010 - 161 01 00
Mail: hello@walley.se
Tack för hjälpen!!
Önskar dig en skön eftermiddag!