Täcker er garanti tappskada?

Om man har tappat sin mobil ingår det i garantin. Och vad ska jag göra för det.

Kommentarer

  • Hej Abdullah

    Tack för eran fråga

    Dessvärre gäller inte tappskador och andra skador som baseras på vårdslös hantering / självförvållad skada.

    Se våra fullständiga köpevillkor här >> 

    Se kort summerat vad som inte täcks av garantin nedan:

    Inregos produktgaranti gäller ej:
    -Vid mjukvaruproblem som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.
    -Borttagning av skadlig programvara eller virus.
    -Kunden har struntat i skötsel- och serviceanvisningar.
    -Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada.
    -Installation/konfiguration av tredjepartskomponenter såsom routers, brandväggar och liknande produkter.
    -Om du går till en annan reparatör än Inrego utan skriftligt godkännande från vår support avdelning.
    -Felet beror på normalt slitage. -Det skett en olycka efter att kunden fått varan.

    Om du har tappat din telefon och den har tagit skada och nu inte fungerar så rekommenderar vi dig att ta ditt ärende vidare med ditt försäkringsbolag. 

    Med vänliga hälsningar
    Joakim

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.