Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Om du saknar orderbekräftelse trots att du lyckats slutföra köpet kan det bero på följande orsaker:

  • Att du angett en ogiltig email adress t.ex stavfel.
  • Att din inkorg är full.
  • Att du har ett spamfilter påslaget i dina inställningar.
  • Att mailet har hamnat i din skärp korg.
  • Att din order behandlas av Walley för kreditkoll, (kan ta längre tid om du gjort din beställning helgdagar, eller utanför kontorstider (08:00-17:00)

Om din order gick igenom efter att du checkat ut och valt betalmetod så kommer det upp en ruta där det står "tack för ditt köp" samt vårt ordernummer som börjar på 2xxxxxx (totalt 7 siffror). Spara order numret om det är så att du inte får en orderbekräftelse inom 60 minuter. I bland kan det dröja längre, men bör inte ta mer än 60 minuter.
Om din order fortfarande behandlas av Walley för kreditkoll kommer du inte få en orderbekräftelse förrän din order har blivit godkänd av dem. När ordern är godkänd skickas den till oss och först då får du en bekräftelse utskickad, så håll utkik i din inkorg och skräpkorg (kan ta upp till ett dygn.)

Om du fortfarande inte har fått orderbekräftelsen i din inkorg, säkerställ dina andra inkorgar och skräpkorg, annars kontakta webshop@inrego.se tillsammans med ordernummer, namnet du valt på beställningen samt vald email adress, så hjälper vi dig att söka reda på din order och skickar ut bekräftelsen på nytt.

Felix Gruppchef (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.