Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Om du saknar orderbekräftelse trots att du lyckats slutföra köpet kan det bero på följande orsaker:

  • Att du angett en ogiltig email adress t.ex stavfel.
  • Att din inkorg är full.
  • Att du har ett spamfilter påslaget i dina inställningar.
  • Att mailet har hamnat i din skärp korg.
  • Att din order behandlas av Walley för kreditkoll, (kan ta längre tid om du gjort din beställning helgdagar, eller utanför kontorstiderne 08-17)

Om din order gick igenom efter att du checkat ut och valt betalmetod så kommer det upp en ruta där det står "tack för ditt köp" samt vårt ordernummer som börjar på 2xxxxxx (7 siffror). Spara order numret om det är så att du inte får en orderbekräftelse inom 60 minuter. I bland kan det dröja längre, men bör inte ta mer än 60 minuter.

Om du fortfarande inte hat fått orderbekräftelsen i din inkorg, säkerställ dina andra inkorgar och skräpkorg, annars kontakta webshop@inrego.se tillsammans med ordernummer, namnet du valt på beställningen samt vald email adress, så hjälper vi dig att söka reda på din order och skickar ut bekräftelsen på nytt.

Felix Gruppchef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.