Kan jag få kvitto eller underlag på mitt köp?
Fakturaunderlag eller kvitto
1. Om du behöver ett momsspecificerat kvitto eller fakturaunderlag från oss
2. Om du vill se betalningsstatus eller få en kopia av din faktura via Walley
Om köpet har gjorts via vår webshop och betalningen hanterats av Walley kan du enkelt se dina köp och betalningar genom att:
Information om att ditt köp är betalt per visst datum, kan du endast se i din Walley app, det syns inte i ditt nedladdade underlag. Se bild >>

Om du har frågor om betalningen eller behöver ytterligare hjälp med ditt köp via Walley, rekommenderar vi att du kontaktar Walleys kundtjänst direkt.
Walley kontaktuppgifter
Tel: 010 - 161 01 00
Mejl: hello@walley.se
Med vänliga hälsningar
Customer Support
INREGO
1. Om du behöver ett momsspecificerat kvitto eller fakturaunderlag från oss
- Vi kan skicka ett digitalt kvittounderlag som pdf, men endast efter att din order har bokförts. Observera att detta är en kopia av kvittot.
- Fram till dess gäller din orderbekräftelse, där betalsättet framgår.
- För kvittoförfrågningar eller fakturaunderlag, vänligen kontakta oss via e-post på webshop@inrego.se.
2. Om du vill se betalningsstatus eller få en kopia av din faktura via Walley
Om köpet har gjorts via vår webshop och betalningen hanterats av Walley kan du enkelt se dina köp och betalningar genom att:
- Ladda ner Walley-appen (finns för både iOS och Android).
- Logga in med samma uppgifter som användes vid köpet.
- Gå till din köpöversikt – där hittar du alla registrerade köp, fakturor och kvittodetaljer.
Information om att ditt köp är betalt per visst datum, kan du endast se i din Walley app, det syns inte i ditt nedladdade underlag. Se bild >>

Om du har frågor om betalningen eller behöver ytterligare hjälp med ditt köp via Walley, rekommenderar vi att du kontaktar Walleys kundtjänst direkt.
Walley kontaktuppgifter
Tel: 010 - 161 01 00
Mejl: hello@walley.se
Med vänliga hälsningar
Customer Support
INREGO
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar