Välkommen till Inrego Forum!
Här finner ni våra vanligaste frågor och svar. Ni kan även ställa frågor direkt genom forumet.
Våra Öppettider är Måndag till Fredag 08:00-17:00 (Röda dagar har vi stängt)
Vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag.
** Just nu är det ovanligt högt tryck och vi gör allt vi kan för att besvara er inom 2 arbetsdagar.
Om ni har använt nedan kontaktuppgifter kan ni vara lugna när ni fått mottagningsbekräftelsen, ert ärende är då registrerat. Tack för er förståelse och otroliga tålamod. **
Vi vill uppmana er att använda Kontaktformuläret - klicka här
Ni når oss även på mailadresser:
Inför köp- webshop@inrego.se
Efter köp- support@inrego.se
Vi lagar inte skärmar dessvärre. Har du köpt din telefon från oss och skadan går under garanti kan du skicka in den till oss så länge du har giltig garanti så felsöker våra support tekniker telefonen och tar fram en lösning åt dig.
Vid självförvållad skada gäller inte garantin, utan vi rekommenderar dig att ta kontakt med ditt försäkringsbolag.
Läs våra köpevillkor här >>
Inte nöjd
Tack för att du kontaktar oss, och vi beklagar verkligen för strulet.
Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
https://shop.inrego.se/kontaktformular
Med vänliga hälsningar
Hur kan jag skicka denna surfplatta!
mvh Alexander!
Tack för att du kontaktar oss, och beklagar strulet med surfplattan.
Dessvärre reparerar vi enbart produkter som är köpta av oss.
Om produkten är köpt av oss hänvisar jag dig att fylla i vårat kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
https://shop.inrego.se/kontaktformular
Med vänliga hälsningar
Jag har köpte från er förra året så vad ska ni hjälpa mig med detta tack!
Mvh Alexander!
Tack för din återkoppling
Som nämnt i tidigare mail behöver du kontakta oss via vårat kontaktformulär, så hjälper en av våra medarbetare dig så fort som möjligt. 😀
Med vänliga hälsningar