Välkommen till Inrego Forum!
Här finner ni våra vanligaste frågor och svar. Ni kan även ställa frågor direkt genom forumet.
Våra Öppettider är Måndag till Fredag 08:00-17:00 (Röda dagar har vi stängt)
Vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag.
** Just nu är det ovanligt högt tryck och vi gör allt vi kan för att besvara er inom 2 arbetsdagar.
Om ni har använt nedan kontaktuppgifter kan ni vara lugna när ni fått mottagningsbekräftelsen, ert ärende är då registrerat. Tack för er förståelse och otroliga tålamod. **
Vi vill uppmana er att använda Kontaktformuläret - klicka här
Ni når oss även på mailadresser:
Inför köp- webshop@inrego.se
Efter köp- support@inrego.se
Tack för din fråga.
Dessvärre så erbjuder vi enbart Windows 10/11 i våra produkter.
Detta är då vi har avtal med Microsoft att vi enbart säljer detta.
Med vänliga hälsningar
Tyvärr har vi inte möjligheten att fixa fram NT4 (eller att nedgradera) utan i detta fall får ni beställa en dator utan OS sen försöka hitta NT4 på egen hand. 😀
Med vänliga hälsningar
Förvirring om operativsystemet till ert kontorspaket...windows 11 eller windows 10? är det olika paket, det flaggas för både Dell och HP.
Ber om ursäkt för förvirringen. Jag ska be våra produktuppläggare korrigera det direkt.
Vi säljer enbart windows 11 pro numera. Så det ska vara win 11 pro.
Återkom om det skulle vara något annat.