Välkommen till Inrego Forum!
Här finner ni våra vanligaste frågor och svar. Ni kan även ställa frågor direkt genom forumet.
Våra Öppettider är Måndag till Fredag 08:00-17:00 (Röda dagar har vi stängt)
Vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag.
** Just nu är det ovanligt högt tryck och vi gör allt vi kan för att besvara er inom 2 arbetsdagar.
Om ni har använt nedan kontaktuppgifter kan ni vara lugna när ni fått mottagningsbekräftelsen, ert ärende är då registrerat. Tack för er förståelse och otroliga tålamod. **
Vi vill uppmana er att använda Kontaktformuläret - klicka här
Ni når oss även på mailadresser:
Inför köp- webshop@inrego.se
Efter köp- support@inrego.se
Hej Jorgen,
Tack för din fråga.
För garanti ärenden se till att du mailar support@inrego.se
Skicka med Ordernummer och enhets id:t som sitter på respektive datorn (Du hittar den 9:o siffrig koden på en av de vit klisterlapparna på undersidan, baksidan av din produkt):
Återkom om du har några funderingar.
Tack för att du kontaktar Inrego.
Om ditt ärende gäller support, maila då support@inrego.se skicka med nödvändiga uppgifter som kvitto och bilder samt en kort summering av vad ditt ärende gäller så kommer någon från vår support återkoppla till dig.
Gäller ditt ärende råd inför köp så kan du maila webshop@inrego.se med en kort summering av vad du söker eller ring 08-409 517 36 9-11 eller 13-15 mån till fredag.
Allt gott.