Välkommen till Inrego Forum!
Här finner ni våra vanligaste frågor och svar. Ni kan även ställa frågor direkt genom forumet.
Våra Öppettider är Måndag till Fredag 08:00-17:00 (Röda dagar har vi stängt)
Vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag.
** Just nu är det ovanligt högt tryck och vi gör allt vi kan för att besvara er inom 2 arbetsdagar.
Om ni har använt nedan kontaktuppgifter kan ni vara lugna när ni fått mottagningsbekräftelsen, ert ärende är då registrerat. Tack för er förståelse och otroliga tålamod. **
Vi vill uppmana er att använda Kontaktformuläret - klicka här
Ni når oss även på mailadresser:
Inför köp- webshop@inrego.se
Efter köp- support@inrego.se
Tack för din fråga.
Vi registrerar i dagsläget inte om en enhet har bakgrundsbelyst tangentbord då vi emellanåt behöver printa nya layouter. Detta gäller alla våra laptops i vårt utbud.
Nu är det inte säkert att detta gäller för denna dator men om det är slitet så kan vi ha utfört ett byte på layouten och då kommer inte låsfunktionen att följa med pga ny print inte släpper igenom ljuset, och då alla enheter av samma modell skannas in på det specifika artikelnumret för just den modellen har vi inget systemstöd för att registrera vilka som har eller inte har fått en rekonditionerad tangentbords layout, därav kan vi tyvärr inte specificera eller garantera detta.
Om det är avgörande för köp får du istället söka dig till en återförsäljare som kan garantera detta.
Återkom om du funderar över något annat.
Som privatperson har du öppet köp i 30 dagar från det att produkten anlänt till dig.
Return kostar mellan 59 och 149 beroende på hur mycket du handlar. Men brukar ligga mellan 59-69, alltså samma som frakten ut.
Beklagar strulet du upplever.
Om du har problem med en produkt, maila då direkt till vår support. Support@inrego.se
Glöm inte skicka med ordernummer/fakturanummer, samt tydliga bilder på enheten.
Tack för ditt tålamod.