Vad ingår i er support?

Vi ger full support och garanti på hårdvaran. Om till exempel någon komponent i hårdvaran går sönder under garantiperioden har du rätt att få denna del reparerad/utbytt. Alternativt byts hela datorn/produkten ut mot en likadan eller motsvarande. Vi har dock ingen mjukvarusupport.

Vår garanti gäller: 
  • Då felet har anmälts inom angiven garantitid för varje produkt. Då produkten vid retur är korrekt emballerad.
  • Då produkten vid retur är korrekt emballerad.
Vår garanti gäller EJ: 
  • Vid mjukvaruproblem, som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.
  • Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada. 
Om ni har ett garantiärenden följ nedan anvisningar:

Om ni behöver skicka in en produkt till oss under garanti för en felsökning och reparation så hänvisar vi till support@inrego.se
För att påbörja ärendet behöver vi:
  • Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
  • Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
  • Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
Om ni har möjlighet till skrivare och emballage kommer hanteringstiden bli snabbare.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.