Vad ingår i er garanti/support?

Vi ger full support och garanti på hårdvaran. Om till exempel någon komponent i hårdvaran går sönder under garantiperioden har du rätt att få denna del reparerad/utbytt, så länge skadan inte är självförvållad. Alternativt byts hela datorn/produkten ut mot en likadan eller motsvarande. Vi har dock ingen mjukvarusupport.

Vår garanti gäller: 
  • Då felet har anmälts inom angiven garantitid för varje produkt. 
  • Då produkten vid retur är korrekt emballerad.
Vår garanti gäller EJ: 
  • Vid mjukvaruproblem, som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.
  • Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada. 
Vänligen skicka ej tillbaka produkterna på eget bevåg, vi skickar en returfraktsedel!

Om ni har ett garantiärenden följ nedan anvisningar:

Om ni behöver skicka in en produkt till oss under garanti för en felsökning och reparation så hänvisar vi till
kontaktformuläret >> https://shop.inrego.se/kontaktformular
Robin (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.