Vad ingår i er support?
Vi ger full support och garanti på hårdvaran. Om till exempel någon komponent i hårdvaran går sönder under garantiperioden har du rätt att få denna del reparerad/utbytt. Alternativt byts hela datorn/produkten ut mot en likadan eller motsvarande. Vi har dock ingen mjukvarusupport.
Vår garanti gäller:
Om ni behöver skicka in en produkt till oss under garanti för en felsökning och reparation så hänvisar vi till support@inrego.se
För att påbörja ärendet behöver vi:
Vår garanti gäller:
- Då felet har anmälts inom angiven garantitid för varje produkt. Då produkten vid retur är korrekt emballerad.
- Då produkten vid retur är korrekt emballerad.
- Vid mjukvaruproblem, som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.
- Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada.
Om ni behöver skicka in en produkt till oss under garanti för en felsökning och reparation så hänvisar vi till support@inrego.se
För att påbörja ärendet behöver vi:
- Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
- Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
- Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar