Välkommen till Inrego Forum!
Här finner ni våra vanligaste frågor och svar. Ni kan även ställa frågor direkt genom forumet.
Våra Öppettider är Måndag till Fredag 08:00-17:00 (Röda dagar har vi stängt)
Vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag.
** Just nu är det ovanligt högt tryck och vi gör allt vi kan för att besvara er inom 2 arbetsdagar.
Om ni har använt nedan kontaktuppgifter kan ni vara lugna när ni fått mottagningsbekräftelsen, ert ärende är då registrerat. Tack för er förståelse och otroliga tålamod. **
Vi vill uppmana er att använda Kontaktformuläret - klicka här
Ni når oss även på mailadresser:
Inför köp- webshop@inrego.se
Efter köp- support@inrego.se
Tack för eran fråga
Dessvärre gäller inte tappskador och andra skador som baseras på vårdslös hantering / självförvållad skada.
Se våra fullständiga köpevillkor här >>
Se kort summerat vad som inte täcks av garantin nedan:
Inregos produktgaranti gäller ej:
-Vid mjukvaruproblem som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.
-Borttagning av skadlig programvara eller virus.
-Kunden har struntat i skötsel- och serviceanvisningar.
-Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada.
-Installation/konfiguration av tredjepartskomponenter såsom routers, brandväggar och liknande produkter.
-Om du går till en annan reparatör än Inrego utan skriftligt godkännande från vår support avdelning.
-Felet beror på normalt slitage. -Det skett en olycka efter att kunden fått varan.
Om du har tappat din telefon och den har tagit skada och nu inte fungerar så rekommenderar vi dig att ta ditt ärende vidare med ditt försäkringsbolag.
Med vänliga hälsningar