Jag förstår såklart att ni har mailat oss på Inrego. Jag ställer er frågan då vi sitter på olika avdelningar, om du återkommer med vilken mailadress ni skickat till så kan jag kika på detta. 😀
Har ni mailat en av våra säljare, eller till säljavdelningen, eller till supporten? Det finns ganska många fler avdelningar så återkom gärna om ni vet vilken avdelning ni har mailat.
Gäller det frågor inför köp, efter köp eller ändring av order?
Hjälper dig gärna som sagt, men behöver mer info av dig.
Eftersom jag inte har bankid som är spärrat så att jag inte kan använda den men hoppas att den är löst snart. Det är mobiltelefonen som jag beställt som är viktigast: Det är Väl inget abonemang i den men kan ni sätta en månadsabonmang till mobilen + laddare för den ska till Houston i USA så om kontakterna passar där vet jag inte..
Tack för att du kontaktar oss! Hur kan jag hjälpa dig?
Har du en pågående beställning, som du frågar om? Vi erbjuder inga mobil abonnemang hos oss. Våra mobiltelefoner vi säljer kommer rensade och fabriksåterställda och olåsta. USA har helt andra eluttag än vad vi har i Sverige, för att telefonen ska kunna laddas i USA behöver du skaffa en adapter till denna. Vi säljer dessvärre inga sådana adaptrar hos oss.
Är du intresserad av att beställa en mobiltelefon, så lägger du din beställning enklast via webshopen.
Hur du lägger din beställning:
Klicka på önskad produkt
Klicka på den gröna knappen "Lägg i varukorg"
Klicka sedan på >> Till Kassan
Därefter följer du steg för steg och återgår sedan till kassan för att slutföra ditt köp.
Väl i kassan väljer du sedan ditt önskade betalval följande genom vår betalpartner Walley.
Har du flera frågor, vänligen maila oss på webshop@inrego.se för guidning.
Vi finns fortfarande här i forumet. Hur kan vi hjälpa dig?🙂
Med vänlig hälsning,
Sofia
mvh
Vart har du mailat oss, till vilken mailadress? Jag själv sitter på webshop och ser bara dessa mail. 😀
Vänligen, Sofia
men glöm det,
har ni inte koll på er emailhantering väljer jag annan leverantör
Jag ställer er frågan då vi sitter på olika avdelningar, om du återkommer med vilken mailadress ni skickat till så kan jag kika på detta. 😀
Har ni mailat en av våra säljare, eller till säljavdelningen, eller till supporten? Det finns ganska många fler avdelningar så återkom gärna om ni vet vilken avdelning ni har mailat.
Gäller det frågor inför köp, efter köp eller ändring av order?
Hjälper dig gärna som sagt, men behöver mer info av dig.
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag,
/ Sofia
Det är Väl inget abonemang i den men kan ni sätta en månadsabonmang
till mobilen + laddare för den ska till Houston i USA så om kontakterna passar där vet jag inte..
Vänliga hälsningar Tore Vanhatalo
Tack för att du kontaktar oss!
Hur kan jag hjälpa dig?
Har du en pågående beställning, som du frågar om?
Vi erbjuder inga mobil abonnemang hos oss. Våra mobiltelefoner vi säljer kommer rensade och fabriksåterställda och olåsta. USA har helt andra eluttag än vad vi har i Sverige, för att telefonen ska kunna laddas i USA behöver du skaffa en adapter till denna. Vi säljer dessvärre inga sådana adaptrar hos oss.
Är du intresserad av att beställa en mobiltelefon, så lägger du din beställning enklast via webshopen.
Hur du lägger din beställning:
Har du flera frågor, vänligen maila oss på webshop@inrego.se för guidning.
Med vänliga hälsningar,