Fråga angående om svar på hyra

Har ni slutat att svara på kundfrågor via denna väg

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Vi finns fortfarande här i forumet. Hur kan vi hjälpa dig?🙂

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
    Sofia
  • Börja med att läsa mina mail.
    mvh

  • Hej Jonas,

    Vart har du mailat oss, till vilken mailadress? Jag själv sitter på webshop och ser bara dessa mail. 😀

    Vänligen, Sofia
    Sofia
  • inregos naturligtvis.
    men glöm det,
    har ni inte koll på er emailhantering väljer jag annan leverantör
  • Jag förstår såklart att ni har mailat oss på Inrego.
    Jag ställer er frågan då vi sitter på olika avdelningar, om du återkommer med vilken mailadress ni skickat till så kan jag kika på detta. 😀

    Har ni mailat en av våra säljare, eller till säljavdelningen, eller till supporten? Det finns ganska många fler avdelningar så återkom gärna om ni vet vilken avdelning ni har mailat.

    Gäller det frågor inför köp, efter köp eller ändring av order?

    Hjälper dig gärna som sagt, men behöver mer info av dig.

    Ha en fortsatt trevlig eftermiddag,
    / Sofia 

    Sofia
  • Eftersom jag inte har bankid som är spärrat  så att jag inte kan använda den men hoppas att den är löst snart. Det är mobiltelefonen som jag beställt som är viktigast:
    Det är Väl inget abonemang i den men kan ni sätta en månadsabonmang
    till mobilen + laddare för den ska till Houston i USA så om kontakterna passar där vet jag inte..

    Vänliga hälsningar Tore  Vanhatalo
    Tore
  • Hej Tore,

    Tack för att du kontaktar oss!
    Hur kan jag hjälpa dig?

    Har du en pågående beställning, som du frågar om?
    Vi erbjuder inga mobil abonnemang hos oss. Våra mobiltelefoner vi säljer kommer rensade och fabriksåterställda och olåsta. USA har helt andra eluttag än vad vi har i Sverige, för att telefonen ska kunna laddas i USA behöver du skaffa en adapter till denna. Vi säljer dessvärre inga sådana adaptrar hos oss.


    Är du intresserad av att beställa en mobiltelefon, så lägger du din beställning enklast via webshopen.

    Hur du lägger din beställning:

    • Klicka på önskad produkt
    • Klicka på den gröna knappen "Lägg i varukorg"
    • Klicka sedan på >> Till Kassan
    • Därefter följer du steg för steg och återgår sedan till kassan för att slutföra ditt köp.
    • Väl i kassan väljer du sedan ditt önskade betalval följande genom vår betalpartner Walley.

    Har du flera frågor, vänligen maila oss på webshop@inrego.se för guidning.

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.