Kan ni ta in min produkt på service efter att garantin gått ut?

Vi kan erbjuda er att ta in den på felsökning mot en servicekostnad på 395kr inkl moms samt fraktkostnaden på 118kr inkl moms.

Skulle det visa sig att våra tekniker kan laga problemet så tillkommer kostnader för de åtgärder som behöver tas, så som byte av komponenter. Innan åtgärd och debitering verkställs får ni som kund ett kostnadsförslag gällande åtgärden för att ta beslut om hur ni vill gå vidare.

I de fall våra tekniker inte kan åtgärda problemet så returneras produkten tillbaka till dig som kund i befintligt skick samt även om du avstår åtgärd efter kostnadsförslag.

Vid felanmälan på enheter där garantin har gått ut ber vi er vara extra tydlig med vad det är som är fel så vi redan från start kan hjälpa dig att ta reda på om din enhet går laga eller inte.

Hanteringstiden i dessa fall är ca 15-20 arbetsdagar.

Ha en fin dag!


Felix Gruppchef (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.