Välkommen till Inrego Forum!
Här finner ni våra vanligaste frågor och svar. Ni kan även ställa frågor direkt genom forumet.
Våra Öppettider är Måndag till Fredag 08:00-17:00 (Röda dagar har vi stängt)
Vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag.
Om ni har använt nedan kontaktuppgifter kan ni vara lugna när ni fått mottagningsbekräftelsen, ert ärende är då registrerat. Tack för er förståelse och otroliga tålamod.
Vi vill uppmana er att använda Kontaktformuläret - klicka här
Ni når oss även på mailadresser:
Inför köp- webshop@inrego.se
Efter köp- support@inrego.se
Tack för din fråga.
Nej det har vi inte. Du står för fraktkostnaden och det dras av vid återbetalning.
Så om du skulle ångra köpet får du hjälp med ett retur ärende av vår support med en förbetald fraktsedel och spårning. Kontakta support@inrego.se
Jag är inte helt säker på vad du är ute efter, vänligen förtydliga så kan jag kika åt dig.
I övrigt så står allt utskrivet i summeringen när du checkar ut om det gäller en ny beställning, där hittar du även våra köpevillkor som jag rekommenderar att du läser igenom och där hittar du även övriga kostnader.
Köpvillkor - Inrego
Återkom om det skulle vara något annat du inte hittar svaret på.
Allt du ska betala kommer stå med i summeringen om du lägger din order.
Så om du köper en laptop te.x betalar du för laptopen, vi bjuder på Operativsystemet Windows Pro 11 samt laddare, men frakt tillkommer.