Vanliga frågor
- Hur återställer jag min dator?
- Ingår virusskydd med datorn?
- Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?
- Ingår laddare i mitt köp?
- Kan jag sälja IT-Produkter till Inrego?
- Jag har inte fått någon orderbekräftelse?
- Vad är min orderstatus?
- Har era bärbara datorer svenskt tangentbord?
- Har våra stationära datorer trådlös anslutning till internet?
- Ingår Office paketen med era bärbara datorer?
- Do you sell Gaming Computers?
- Hur lång är batterigarantin?
- Säljer ni Gaming Paket?
- Vad ingår vid köp av mobil?
- Säljer ni Windows 11 Licenser utan köp av dator?
- Måste jag köpa till Windows Licens till min dator?
- Kan jag lita på att produktbilden stämmer överens med specifikationerna?
- Hur många dagar har jag öppet köp?
- Kontaktuppgifter till fabrikstillverkarna -
- Ingår Office 365 vid köp av dator?
- Vad har ni för garanti på era produkter?
- Vilken version av operativsystem klarar min iPhone?
- Bra att veta inför Julen!
- Säljer ni kompletta Datorpaket?
- Hur många datorer kan jag installera F-Secure Virusskydd på?
- Varför kontaktformuläret är bästa sättet att kommunicera med oss (kund & kundtjänst) emellan.
- Vad är minimum kraven för Windows 11?
- Varför ingår inte laddare till Iphone mobiler? De flesta andra leverantörer (nya)skickar med sådana.
- Köpte en dator hos er i slutet av 2019, nu har den gått sönder, hur går jag till väga?
- Hur lång leveranstid är det normalt inom Stockholmsområdet på en bärbar dator?
- Köper ni begagnad utrustning? Jag tänkte sälja lite privat och från mitt företag, ett större antal.
- Kan ni skicka ett kvitto med momsen redovisad? Jag har betalat via Walley.
- Mitt batteri börjar bli dåligt, ingår det i garantin?
- Vad innebär "introducerad" i produkt specifikationerna, är produkten så gammal?
- Säljer ni grafikkort? Behöver bara just grafikkortet och inte en hel dator.
- Har köpt en robotdammsugare, men missade att köpa till extra garanti. Kan jag göra det i efterhand?
- Säljer ni begagnade spelkonsoler som t.ex Playstation, Nintendo Switch, Xbox?
- Jag beställde en telefon, det blev fel, jag fick 2st ordrar. Hur ska jag gå till väga?
- Kan jag köpa till en extra skärm till era datorpaket? Vill ha två likadana går det att ordna?
- Om jag beställer en mobil, hur packas den och vad ingår? Ingår lurar/laddare/simkortsöppnare?
- Kan jag byta eller ändra en produkt på min befintliga order i efterhand?
- Säljer ni gamingdatorer, ska passa spel såsom, CS, Fortnite, WOW, LOL. Har ni detta?
- Hur länge gäller garantin vid köp?
- Jag önskar hyra datorer av er. Måste jag binda upp mig för en viss hyresperiod?
- Hur hanterar ni information på lagringsmedia efter hyresperioden, tillkommer någon extra kostnad?
- Hur lång är leveranstiden på hyrutrustning?
- Vilka programvaror finns på hyrdatorer?
- Är det garanti på hyrprodukter?
- Vad ingår i er garanti/support?
- Kan ni installera speciella mjukvaror åt mig?