Uppdaterad: 2025-10-10
Just nu upplever vi högt tryck av inkommande ärenden, vi har normalt en hanteringstid på upp till 48h men vi har som mål att svara er inom 24 timmar nästkommande vardag, i dagsläget kan det gå över 2 arbetsdagar men vi svarar er så snart vi kan.
Säkerställ att ditt ärende kommer fram genom att invänta ett autosvar med bekräftelse att vi att mottagit ditt ärende, du får då ett ärendenummer som börjar med # följt av 5 eller 6 siffror.
Tack för ert otroliga tålamod.


Vid support, maila support@inrego.se
Vid frågor inför köp eller en befintlig order maila webshop@inrego.se 

Vid övriga ärenden maila info@inrego.se
Säkerställ att ditt ärende kommer fram genom att invänta ett autosvar med bekräftelse att vi att mottagit ditt ärende, du får då ett ärendenummer som börjar med # följt av 5 eller 6 siffror.


Hälsningar 

Inrego

Vad kan vi hjälpa dig med?



Våra öppettider är Måndag till Fredag 8:00-17:00. Röda dagar har vi stängt. 


Telefonen för företag är öppen mellan 9:00-11:00 samt 13:00-15:00  


Tack för er förståelse. 

Fler liknande frågor

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.